E-commerce

Zakresy kompetencji

  • Branża E-commerce jest aktualnie jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Coraz więcej i szybciej możemy kupić przez Internet; ubrania, leki, RTV AGD, książki, wyposażenie wnętrz, ale także bilety lotnicze, sprzęt sportowylub elektronarzędzia czy nawet wakacje.
  • Rynek potrzebuje specjalistów ds. nowych technologii w obszarach omnichannel, digital, specjalistów od nowoczesnych narzędzi marketingowych czy kampanii oraz social media.
  • Bez wątpienia znaczenie mają segmenty i branże, inne są potrzeby oraz koszyki zakupowe konsumentów w branży odzieżowej, finansowej, farmaceutycznej, drogeryjnej czy lotniczej. Ważne w kampaniach jest także budowanie zaufania, gdyż w wielu segmentach klient powraca i jakość obsługi jest kluczowa, gwarancje, obsługa reklamacji itd.
  • Kwalifikacje kandydatów wiążą się z wysoką wiedzą marketingową, narzędzi, social media, analizą i pomiarem KPI oraz znajomością j. angielskiego.

 

Projekty rekrutacyjne

  • Dyrektor E-commerce
  • Koordynator Marketingu
  • Digital Manager
  • Specjalista ds. SEO
  • Grafik komputerowy
  • UX Designer
  • Specjalista ds. polityki cenowej
  • Content expert
  • Product owner
  • Ekspert ds. kampanii ATL i BTL
  • Analityk mediów
  • Analityk biznesowy oraz KPI
  • Ekspert ds. social media
  • Dyrektor ds. omnichannel
  • Specjalista ds. traffic